ÅH bebis

Fick preciiis ett mms från Bjarne med en bild på en sjukt söt liten kille som föddes ikväll! Stort grattis till han och frugan. Jag som såg fram emot att sitta på samma kontor som Bjarne hela nästa vecka då mitt ska "byggas om", nu blir han ju hemma i 2 veckor!

Undra vem som vann vadslagningen av oss allihopa nere på logistik? Jag tror det står mellan mig och Bjarne, både han och jag tippade på att knodden skulle komma den åttonde, så någon av oss vinner på vikt och längd då vi båda tippade på en pojke.

Nu är det bara Anders och Malin kvar, som hade bf samma dag som Bjarne och Annika! Fast Malin är ju förstföderska så det kan nog ta en herrans massa dagar till innan pluttungen kommer ut. Anders ska ha barn, det har jag inte riktigt förstått än. Min absolut bästa kompis genom alla år ska få en bebis. Åh, jag kommer i princip bli Torsåkersbo så mycket tid jag kommer spendera där när bebis kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0