Tvättning

Jag och David håller på och tvättar kläder. Jag vet inte vart vi får alla kläder ifrån. Igår stod jag och klagade för mig själv över att jag har totalt proppfullt med kläder i garderoben, det är knappt så det får plats ett litet linne i lådorna. Undra hur jag ska få plats med alla rena kläder som blir efter ikväll? Vi fick ihop 4 ikeakassar, och två tredjedelar av de plaggen är säkerligen mina kläder så det blir tufft att få in dem i garderoben. Kanske är dax att rensa ur lite? ... Näe, det är ingen idé, jag kan ändå inte slita mig från mina kläder, det KAN ju faktiskt vara så att jag behöver den där tröjan som jag köpte 2002 igen om några år.

Sitter och kollar på fotboll nu, Manchester united - Chelsea. Antar att i princip alla kollar på den matchen nu ? :) Spännande är det i alla fall.

Idag kom mina Frank Dandy kalsipper iaf. Skitsnygga är dem! Jag beställde ett 2-pack gråa trosor men de var slut så jag fick blåa istället. Funkar okej ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0