Ridning och fotboll

Igår eftermiddag var jag upp till hästen och red med Veronica och Angelica. Det är så himla fint i skogarna uppe i Kungsberg. Särskilt när man kommer ut på åkrarna och har världens bästa utsikt mot Kungsberg, och kossorna och deras bebisar springer omkring i hagen när man rider förbi på grusvägen. Solen sken och luften var varm och skön. Det var hur härligt som helst att rida igår!

Idag är det träning. Jag är lite mör i kroppen efter matchen i söndags och ridningen igår men det ska nog gå bra. Jag börjar bli lite snorig också, men det är förhoppningsvis inget som kommer bli värre.

Jag är grymt trött idag faktiskt, hoppas att jag får lite mer energi i kroppen tills ikväll så jag orkar göra bra ifrån mig på träningen.

Just ja, jobba var det ja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0