Måndag morgon

Helgen har varit lugn. I fredags tog vi det lugnt och kikade på film, i lördags kom Carro och Pålman och vi hyrde en film. Igår hängde vi ÄNTLIGEN upp lampan i taket som provisoriskt har hängt på vår pilasterhylla i snart 8 månader (!!). Vi passade även på att sätta upp en hylla i valnöt som jag köpte på Mio och som skulle sättas upp i min förra lägenhet men som aldrig blev uppsatt. Nu sitter den ovanför köksbordet och det blev superfint. Vardagsrummet blev ganska fint, på de här 8 månderna har jag hunnit ändra åsikt om lampan och nu tycker jag inte alls att den passar i vardagrummet ovanför bordet. Den får sitta kvar där ett tag så får vi se om jag köper en ny eller inte.

Vi ska köpa två nya lampor till köket också. Vi har inte haft någon lampa över köksbordet, men nu ska vi beställa två stycken som kommer hänga parallells med bordet. Den här blir det.



Fin va? Jag tror de kommer bli hur snyggt som helst. Den kommer från www.handladesign.se och kostar 775:- styck.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0