Lördag

I natt åkte jag in till Gävle och hämtade min farbror Conny. Han hade varit ute på galej och halv 1 ringde han och frågade om jag kunde komma och hämta honom. På väg in åkte jag det snabbaste jag någonsin gjort med mustangen också. Jag körde rätt "lugnt" största delen av vägen till Gävle, men mellan Valbo och Gävle drog jag på och åkte i 180 km/h. DET gick fort kan jag lova! Jag kom ikapp en bil framför mig så jag var tvungen att sakta ner, annars hade jag kanske pressat på den lite till. Fast jag var bra rädd i den farten ;)

När jag vaknade i morse tog jag hundarna och gick ner till Pålman där han och David var och snickrade på huset. Sen snodde jag bilen och åkte hem igen. Diskade och dammsugade lite, sen kom Conny med en femhundring för bensin och hämtning. Nu har jag precis dragit i mig lite käk, tänkte ta med mig hundarna ut och lägga mig i solen och läsa lite.

Ikväll blir det party inne i Sandviken!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0