Jossi födelsedag+utgång lillördag

Igår fyllde Jossi år! Grattis till henne! Jag lekte med henne några timmar och vi drog in till Sandviken och käkade en glass på McDonalds och pratade lite strunt och flinade som två små tolvåriga fån. Sen åkte vi till en brud i Norrsätra som Jossi känner och rökte (jag rökte inte förstås), sen drog vi hem till Maria en snabbis där SötLina var och hälsade på. Jag fick tillbaka min älskade L Word dvdbox och sen drog vi hem till Järbo. När jag kom hem diskade jag och städade lite. Slötittade lite på 13 snart 30 som gick på tv också. Sen blev det bums i säng.

Idag ska jag på krogen! Jag och Lina ska göra stan osäker! Linas syster blir nog också med! Jag har varit ut 1 onsdag i hela mitt liv då jag dagen efter skulle jobba. Jag lovade då mig själv att aldrig någonsin mer gå ut på en onsdag (trots att jag inte blev bakfull). Nu har jag glömt bort varför jag lovade att aldrig göra det igen, och följden av det blir en krogvända mitt i veckan med fröken Kindberg! Superskitroligt ska det bli! Jag kommer antagligen vara totalt död i morgon på jobbet, som tur är har jag ett stillasittande arbete så jag slipper röra mig allt för mycket.

Jag längtar tills ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0