Jessie i klackskor?!

Köpte ett par dojor med hög kilklack i Sågmyra när jag var där förra fredagen. De som känner mig vet att jag inte är någon som går i skor som gör mig mer än typ 2 cm längre än jag egentligen är. Dessa har en ca 6-7 cm hög klack, och idag tog jag på mig dem och åkte till jobbet. Nu sitter jag fast här på kontoret och kan inte gå någonstans. För det första så ser jag ut som en sån där typisk tjej som man garvar ihjäl sig på när man ser på stan, för jag kan verkligen inte gå och jag har inte den stilen som gör att jag passar i såna här skor egentligen. För det andra så är själva klacken gjord av den hårdaste av de hårdaste hårdplasten du kan hitta, så varje gång klacken möter golvet låter det som någon avfyrar ett gevär för tusan! För att dämpa på smällen går jag på tå, och det får mig att gå ÄNNU fulare än jag gör om jag går vanligt.

Herrejösses, vi som har alla Englands kunder här på besök idag. Jag som tänkte se ut som en anständig och halvt seriös kontorskvinna idag ser ut som en blåögd bitch som tror att hon är snyggast och bäst i världen.

Kommentarer
Postat av: Lina

TROR att hon är..?? ;D

2008-05-09 @ 00:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0