Hoeforce

Idag ska jag, David och Zelda åka till Hofors och hälsa på mamma. David ska fixa mammas dator tror jag. Jag ringde mamma och jag fick bestämma vilken mat hon skulle bjuda på. Jag mindes att jag inte har ätit Kate's kycklinggryta på säkert 3-4 år, så den beställde jag! Det vattnas redan i munnen på mig.

JAG ÄR SUGEN PÅ MAJSBOLLAR! Jag köpte en stor påse med majsbollar och lite annat godis som jag hade tänkt tagit med till jobbet idag, men jag glömde den! Både i morse innan jag åkte och igen när jag var hem på lunchen. Fast det är bara 49 minuter kvar tills jag får åka hem och sluka 10-15 majsbollar i rad, jag tror jag klarar mig dit. Kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0