Skräckfilmskväll

Fredag idag! Efter jobbet drar jag upp till poppon och rider lite, sen ska jag rusa hemåt och duscha innan Lina och Carro kommer och tittar på skräckfilm med mig hela kvällen/natten. Ni som sett på skräckfilm med mig vet hur totalt jävla livrädd jag är, så jag kommer krypa under skinnet på både Carro och Lina.

Jag kommer inte kunna gå ut själv med hundarna på kvällarna i en månad framöver. Jag kommer inte kunna stänga dörren till toaletten när jag ska kissa på över en vecka. Jag kommer inte kunna ha en enda lampa i huset släckt. Jag kommer inte kunna ha en endaste liten kroppsdel utanför täcket om kvällarna ens om jag simmar i svett av värmen. Jag kommer inte tillåta att David går på toaletten med stängd dörr utifall han kommer ut som en zombie(jaja, retas inte). Jag kommer inte kunna titta på viss reklam på tv för musiken som spelas låter för läskig. Jag kommer inte kunna gå fram till spegeln och se på mig själv utan att bli rädd för att något svarthårigt ska stå bakom mig. Jag kommer inte kunna dra för skynket i duschen eftersom en vålnad då kommer stå på andra sidan och väsa hemska ljud och dra med sina händer genom skynket och sedan äta upp mig.

Detta är bara några av de följder som blir efter att jag sett en skräckfilm. Dessutom skriker jag rätt ut när jag blir rädd. Och nu får ni inte tro att jag skriker med en gäll röst som skär i de närvarandes öron så som många tjejer brukar låta. Nej förstår ni, jag skriker som en hel karl när jag blir rädd. Det mest djupa, dova och mörka lätet du någonsin hört en kvinna låta är de ljud som kommer ur min trut när något skrämmer mig. Carro och Lina kommer med andra ord inte bli särskild rädd för filmen. Från den första gången jag skrikit kommer de sedan stirra på mig utan vila för resten av kvällen med hårt ihopbitna käkar, klotrunda ögon och munnen formad som rumhålet på en katt.

Kommentarer
Postat av: jennypenny

Tackar så mycket! :D Självklart signar jag en bok, så det är bara till att skicka. Hehe :D



By the way .. jag skriker oxo som en hel karl när det vankas skräckfilm. Värsta skogshuggarskriket ;D Brukar sitta med händerna för ansiktet och kika mellan fingrarna.. känns på något konstigt sätt tryggare så :) Det mest skrämmande med skräckfilm är egentligen inte filmen, utan de som sitter bredvid än i soffan. När de skriker så blir jag tokskrämd av dem istället och skriker själv. Särskilt om den jämte tar tag i än när denne själv blir rädd. haha ;D

2008-05-09 @ 10:39:13
URL: http://ramboo.blogg.se/
Postat av: jossi

men GEEK ! :D haha ..

sådär rädd blir man inte för skräckisar ! ;)

2008-05-09 @ 14:54:52
Postat av: Carro

Skriker som en karl?

Enda gångerna jag hört killar prestera såna höga toner så har de varit kastrerade = )

Men du förgyllde min kväll iaf. Det var roligare att titta på dig än på filmerna

2008-05-12 @ 23:40:07
Postat av: Lina

hehe ..du, skriker som en karl, my ass ;D

2008-05-14 @ 02:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0