herrejösses

Nu är jag korthårig! Hon klippte page på mig. Det verkar vara en frisyr som folk skriker rätt ut för när de hör. Jag tyckte det blev rätt så snyggt faktiskt. Vi får se om jag lyckas fixa frillan själv i morgon bitti eller om jag kommer bli heltokig och slita av mig varenda hårstrå på skallen om det inte funkar som jag vill. När jag var klar åkte jag en sväng till Bessemer och hälsade på Jossi en snabbis. Hon skrattade mest hela tiden så jag vet inte om hon gillade det eller inte? ;)

Idag är det träning. Första träningen på 2 veckor för mig. Jag tränade ingenting förra veckan då jag fick så ont i hålfoten på matchen. Jag har köpt hålfotsinlägg så idag ska jag lägga i dem och så får vi se om det blir bättre. Jag har ont hela tiden (även när jag inte tränar), så vi får se hur det går idag.

Efter träningen kommer Jossi hem till mig och leker lite. Första gången på evigheter nu! Var nästan 2 veckor sedan vi umgicks nu, har bara träffats snabba stunder varannan dag typ.

Nu måste jag slita ett tag till på jobbet!

Kommentarer
Postat av: jossi

haha men det va så ovant att se dig i det .. men du vart göllig söddu ! :D

2008-05-20 @ 22:29:09
Postat av: Lina

Men en biiiild då?!

Jag vart himla nyfiken nu!

2008-05-21 @ 00:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0