Hårkapning

Igår klippte jag håret och färgade det ljust. Jag är skitnöjd med färgen och frisyren!  Igår när håret var fixat så kände jag mig som värsta puman. I morse när jag hade bråttom så fixade jag frillan men fick inte alls till det som det såg ut igår. Jag är ändå hur nöjd som helst.  Jag är verkligen nöjd och jag kommer fortsätta gå till Emma på Studio 22. MEN. Jag vill ha det kortare. Så jag ringde i morse och försökte snällt förklara att jag vill ha samma frisyr fast kortare utan att försöka få det att låta som jag är missnöjd. Jag vet inte om hon förstod att jag faktiskt var nöjd, men på tisdag ska jag i alla fall dit igen och kapa av några centimetrar till. Jag vill ha KORT hår nu. Jag tror att det kan bli ganska snyggt faktiskt.

Efter jobbet ska jag dra upp till hästen och rida en vända med tjejerna. Ikväll har jag inte en aning vad som händer. Det visar sig. Jag är trött så det skulle vara skönt att bara ligga hemma i soffan och kika på film och lägga sig i ordentlig tid. I morgon ska vi in till Valbo för David ska klippa sig hos Cityfrisörerna. Jag ska försöka att inte handla något, men med mitt shoppingberoende så finns det risk att jag får med mig någon påsar med mig hem. Jag måste ta med mig David in i varenda butik jag går in i så han får slå mig på fingrarna när jag ser köpglad ut. Hur jag ska göra när han sitter i frisörstolen vet jag inte. Jag får binda fast mig själv i väntstolen och snällt titta på David när han blir korthårig..

..Eller så köper jag något ändå. 1 liten sak gör väl inget?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0