God morgon

Igår snodde jag musse och drog in till Sandviken och hälsade på Lina och Affe. Vilken djungel av hus det är i Vallhov, men jag hittade fram ändå! Jag har vart hos henne förr, dock något påverkad så jag kunde inte dra fram kartan i minnet, för något sånt hade jag inte mycket av då. Vi var hos henne ett tag innan vi tog musse ner på stan och hälsade på Maria där hon och Jossi var. Där gjorde vi mest ingenting, kastade tennisboll till hennes roliga hund som skuttade omkring, kollade på hennes fulsöta katt, pratade lite och.. Ja det var det vi gjorde. Sen åkte jag, Lina och Jossi en vända på stan och tajjade lite med mustangen innan jag skjutsade hem Lina och vidare mot Järbo och dumpade av Jossi hos henne.

Sen åkte jag hem och satt mig i soffan och bara.. satt. Hoppade i säng och lyckades faktiskt somna. Sov rätt bra i natt men vaknade som en zombie i morse ändå.

Ny dag idag. Klump. Yr. Tom. Konstig. Fel. Slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0