God morgon

Träning igår, den gick sådär. Jag hade ingen energi i kroppen och var totalt slut, men jag gjorde så gott jag kunde i alla fall. Efter träningen hämtade jag Jossi och så åkte vi upp till Hålldammen en stund och kände på vattnet och så. När jag kom hem slängde jag mig i soffan och reste mig inte upp förrän jag tvingade mig själv upp och gjorde mig ordning för natten.

Efter jobbet ska jag och David in till Sandviken för att handla lite. Det ekar i både kyl och frys så vi ska fylla på med lite käk. När jag kommer hem ska jag antagligen hitta på något med världens bästa Jossi.

Kommentarer
Postat av: Lina

Tjoho, fan va skoj med ett eget litet minfan. ;D (jag är ditt minifan också dock. >.<)

2008-05-07 @ 22:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0