Rakad

Glömde skriva igår att Emma (frisören) RAKADE mitt hår längst ner i nacken igår. Då blev jag lite rädd. Men SÅ kort blev det faktiskt inte.

Jag blev inte tokig i morse, och jag slet inte av varenda hårstrå på skallen av ren frustration. Jag lyckades någorlunda fixa frillan som hon gjorde på mig igår. Det är bara att ruffsa som en galning så är det klart sen. Eller, så fort gick det kanske inte, en halvtimme från att jag fönade det tog det nog eftersom jag plattar och håller på en massa.

Vet ni vad jag glömde idag? Jag GLÖMDE att ha på mig min svarta mascara. Jag hade på mig min primermascara, ni vet en sån där vit "mascara" man har på sig innan den riktiga mascaran, och under tiden jag skulle låta den torka in så fixade jag till frillan lite. Sen glömde jag helt och hållet bort den och kom till jobbet som en albino. Jag förstår inte hur jag INTE kunde märka det när jag kollade i spegeln innan jag gick hemifrån?

Jag är hungrig! Idag ska ett gäng från jobbet upp och käka på krogen här i byn. Undra om jag ska dra i mig en pizza? Eller en kebab? Visste ni att i en kebab finns det ca 1 vinglas med olja? Det berättade David för mig häromdagen. Det skulle ju faktiskt vara gott med lite olja idag alltså. Mums.

Kommentarer
Postat av: grannen...

jaha trodde du var på väg att bli sjuk..så blek som du var..=))

2008-05-21 @ 15:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0