Död

Jag är inte bakfull, men fy fan vad trött jag är idag. Självförvållat såklart, så jag ska inte klaga. Jag kom hem 4 i natt. Jag virrade visst runt i lägenheten i 40 minuter innan jag somnade då jag såg att jag skickat sms 04.42 i natt! Klockan 07.01 vaknade jag i morse av att David stirrade på mig. Jag klev upp, håret satte jag upp i en tofs innan jag la mig och håret såg likadant ut så jag fixade inte ens frillan. Drog på mig lite mascara och vinglade ut med Zelda, sen cyklade jag i halvfart ner till jobbet och nu sitter jag här.

Nu ska jag vingla upp på fikarast och andas spritångor som kommer göra mina kollegor fulla.

Ruskigt rolig kväll igår i alla fall! Helt galet kul! IGEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0