Zzzz..

I morse gick David upp halv 6 för han åkte till Stockholm och ska vara där under dagen. Jag låg kvar och trynade men blev väckt några gånger när han klampade in och pratade med mig. Det var tänkt att jag skulle kliva upp samtidigt som honom och springa en vända, men det orkade jag inte så jag somnade om. Innan han åkte väckte han mig igen eftersom klockan var uppstigningsdax. Jag fräste åt honom och sa att jag "var påväg" (det säger jag varje morgon fast jag sover som en stock och inte alls är på väg på långa vägar).

När jag vaknade nästa gång var klockan 07.26. OH FUCK, JAG BÖRJAR OM 4 MINUTER ! Zelda förstod ingenting och kollade på mig som om hon trodde att jag blivit psykiskt sjuk. Jag slängde mig upp ur sängen och hoppade in i duschen. Jag hann inte göra i ordning frukost och jag hann inte sminka mig ordentligt, men en halvtimme senare satt jag på jobbet. Då hade jag hunnit duschat, hittat kläder för dagen, sminkat mig, blåst och plattat håret, kissat Zelda, tagit ut cykeln från förrådet och cyklat till jobbet. DEN NI, gör om det om ni kan!

Det var skönt att komma till jobbet idag, torsdag, fredag förra veckan och gårdagen var väldigt stressiga eftersom jag låg efter, men nu är jag i fas och det känns så bra! Nu behöver jag inte stressa igenom dagen. Fast jag hoppas att dagen går riktigt, riktigt fort idag. För när jag slutar ska jag leka med Jossi, världens bästa Jossi!

Kommentarer
Postat av: Mingla

Är du duktig på bloggdesign? Hade behövt lite hjälp iså fall :). Bra blogg du har förresten

2008-03-11 @ 10:26:27
URL: http://heymingla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0