Yes

Idag när jag kom hem låg ett paket i postlådan. Gissa vad som fanns i? MIN PARFYM SÅKLART! Jag blev överlycklig och slängde av mig skorna i samma veva som jackan kastades av och las i en fin hög mitt på hallgolvet. Jag sprang in till köket och skar upp tejpen och öppnade kartongen. De hade lagt i miljoner med frigolitbitar så jag tippade uppåner på hela paketet så allt ramlade ner i golvet. Sen fick jag äntligen fram min käraste parfym. Jag slet upp plastförpackningen och tog ur flaskan och sprayade ut i luften. Sen tog jag ett djupt andetag och svimmade nästan av den underbara doften. Den luktade precis som jag mindes den. Nu har jag två helt nya förpackningar av mina favoritparfymer.

Åh vet ni vad? Jag fick min avi från http://www.pikmee.se, mina hörlurar kommer på posten idag klockan fyra! DET var snabb leverans, jag beställde dem ju igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0