Vidrig träning

Träningen idag dödade mig nästan. Jag och Jossi gick ner till träningen när Dennis kom och berättade att vi skulle träna ute idag. Kondition alltså. Vad jag inte visste då var att det skulle bli den jobbigaste träningen på år och dar. Vi sprang tills vi nästintill kräktes och när vi var på gränsen till att svimma var det bara att springa igen. Jag blev yr i huvudet och helst av allt ville jag slänga mig ner på marken och avlida. Meeeeen, jag överlevde! Det blev några kalorier brända det träningspasset också.

Efter träningen åkte jag och David till Conny, Zara och Amanda där vi blev bjudna på mat. Jag åt ett kilo rödbetssallad och några hundra köttbullar. Så där gick kaloriintaget upp till dubbla dagsbehovet.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Äh, den var helt underbar. Hoppas vi får träna med löpning.. Gärna liiiite hårdare ;-)

2008-03-25 @ 17:39:20
URL: http://missvixxen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0