Valbosväng

Idag åkte jag och David till Valbo efter jobbet. Jag skulle dit huvudsakligen för att köpa ett par jeans och ett par Fred Perry skor. Jag köpte ett par jeans från Diesel. Ord. pris var 1700:- men det var tydligen rea så jag behövde bara betala 999:- Som hittat!

Jag köpte också:
Lösnaglar 79:-
Nagelfil 14.50:-
Mysbyxor från InterSport 220:-
Ett par shorts från Adidas 150:-
Boxertrosor från Björn Borg 200:-
T-shirt från Etnies 350 :-
Dust it från Osis (sånt där volympulver, funkar skitbra) 169:-
Solglasögon 299:-

Jag hittade alltså inga skor jag fastnade för. Den modellen jag ville ha var slut i storlekar, så jag ska nog beställa ett par över internet i morgon eller så. Det beror på hur mycket pengar som finns kvar på kontot. Jag måste ju spara några tusen samtidigt som jag ska kunna leva resten av månaden också.

Tänk om man vore ekonomiskt oberoende...


Kommentarer
Postat av: jossi

intersport sitter ihop din loser
! :D

2008-03-27 @ 12:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0