Toothpick

I morse tänkte jag var dukig och använda tandpetare för en gångs skull. Det borde göras varje dag, men jag slarvar sjukt mycket och det blir inte av mer än 1 gång i månaden ungefär. Jag gjorde det i morse när jag kom till jobbet (Äh, so what?) och nu har jag så sjukligt ont i mitt tandkött. Det känns som någon har dragit med motorsåg mellan varenda tand jag har, och det pulserar så hårt att jag tror tänderna ska flyga ur. Jag tuggar mitt tuggummi men det går knappt att göra det utan att jag gormar av smärta, så nu ligger tuggummit fint ute i kinden och väntar på att få bli antastat.

Glöm att jag tänker använda tandpetare 1 gång om dagen!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hahaha.. Har du testat tandtråd då? Då kanske du slipper peta sönder hela tandköttet ;-)

2008-03-11 @ 14:15:21
URL: http://missvixxenblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0