Tjejfesten

David skjutsade in mig till Sandviken, till Cilla där festen var. Det var några nya ansikten där som jag aldrig sett förr, som var supertrevliga. Vi blev uppdelade i lag av Cilla och lekte massa lekar som var superroliga. Vem som kunde äta 3 cocosbollar snabbast, vem som kunde trä på en kondom på en banan endast med hjälp av munnen snabbast, samtidigt som kondomen hölls mellan benen på en annan i laget. Vi lekte också "singing bee" och andra musiklekar. Det lag som vann fick ta en shots vid varje tävling de vann. Det var hur kul som helst, och jag blev väldigt full. Jag drack hela min vinflaska och ett okänt antal shots (5 kanske?). Strax efter 1 drog jag, en tjej som heter Annie och Cillas kusin till Eightball. Annie bjöd på cider och vi slog oss ner med 2 damer. Jag träffade Peter Sjöstrand, en kille som jag gick som dagbarn tillsammans med, och i samma klass upp till 6an. Honom har jag inte sett på många år! Det var jätteroligt att se honom igen. När klockan närmade sig två sa jag hej då och vinglade ut på Sandvikens gator.

Det var tänkt att jag skulle ta bussen hem, 02.05 nerifrån Jet, men jag hade så roligt så jag "glömde bort tiden", dessutom ville jag inte gå genom halva Sandviken helt ensam mitt i natten, man vet aldrig vad som kan hända. Så jag gick ner till Prinsan (eller Lobby som det nu så fint heter) och kikade om jag skulle hitta någon jag kände. Många bekanta ansikten men inga som skulle till Järbo. Jag ringde David och sa att jag skulle ta taxi hem, det sa jag bara för att jag visste att David skulle tycka det var onödigt att punga ut 300 spänn för att komma till Järbo, så jag visste att han skulle hämta mig om jag sa så. Och det gjorde han. Jag stod där, full som en kastrull, och när jag trodde att det hade gått 2 minuter från att jag och David pratade i telefonen och han åkte hemifrån, så stod han med bilen bredvid mig och vi åkte hem.

Väl hemma så minns jag inte mycket alls. Jag satt tydligen vid datorn eftersom jag skrivit ett blogginlägg och skrivit till Jossi på bdb, vilket jag inte kommer ihåg. Såg på morgonen att jag skrivit, och jag tog bort det på en gång. Jäkla Lisa och Jossi som hann läsa det innan jag tog bort det, hihi.

Jag hade en ruskigt rolig kväll i alla fall, hoppas jag blir bjuden fler gånger!

Kommentarer
Postat av: Mickan

Tror vi va på samma fest =)

2008-03-04 @ 13:41:49
URL: http://mickand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0