Sömnproblem

Jag har triljoner saker på mitt skrivbord som måste göras idag, jag hinner nog inte färdigt med allt innan halv fem då vi slutar så idag blir jag kvar några timmar och arbetar bort högen.

Jag sov rätt dåligt i natt också. Jag kan inte förstå varför jag inte kan sova hela nätter, jag har aldrig problem med sömnen annars. Jag somnar på kvällen och sover som en klubbad säl tills klockan skriker dagen efter, men den senaste veckan har jag vaknat flera gånger per natt. Jag är rastlös, vrider och vänder på mig och kan omöjligt ligga still och somna om. Jag förstår inte.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en bra dag :)

2008-03-10 @ 10:28:51
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0