Sleepy

Idag är jag trött. Dessutom har jag en vidrig träningsvärk i mina lår från träningen i måndags. Jag trodde inte att jag skulle få någon träningsvärk, men jag har verkligen ont idag.

Jag är så trött så den ovanstående meningen tog drygt 5 minuter att skriva.

Det snöar hela tiden. Nu har det lugnat ner sig rejält och endast några få flingor faller sakta mot marken. Jag vill inte att det ska snöa över huvud taget. Nu får det faktiskt ta och bli vår snart! Jag vill ha sommar, nu.

Detta var ett meningslöst inlägg.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja, jag kommer inte kunna springa imorn för jag har sån jävla träningsverk! Huualigen!..

2008-03-20 @ 00:58:56
URL: http://missvixxen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0