Skitsnö

David åkte in till Sandviken idag och åt lunch, och han tog såklart bilen med sig. Kvar var jag på jobbet och blev tvungen att gå hem på lunchen i snöovädret med ett par obekväma converse-kopior från Cheap Monday. Dessutom hade jag min nya fina jacka (som inte är fodrad) och enbart t-shirt under den, så jag höll på att frysa mig till döds. När jag skulle tillbaka till jobbet drog jag fram cykeln ur förrådet och tog den tillbaka.

Det kräks snö här i Järbo. Alldeles nyss såg man knappt längre än den stora vändplanen för snöflingorna var så många och kom så tätt. Det ska ju bli sommar nu!

Nu vill jag gå hem och dra in till Valbo och klippa skallen. Undra vad jag får för tjej (kille?) som klipper mig idag. Hoppas hon/han kan sin sak i alla fall så jag inte ser ut som ett monster både i frisyr och färg.

Kommentarer
Postat av: jossi

du det har snöat satan i sandviken med ..
ja men du alla är bra i valbo.. men dom är önnu bättre på maggans i gävle.. ;D hoppas du får bort dit lila hår hahaha ! :d ..

2008-03-18 @ 14:56:40
Postat av: tjohoo

Jag ska jobba extra idag som frisör...=) hoppas jag får klippa till dig lite..=)

2008-03-18 @ 15:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0