Schhh, säg inget!

Schhh, det här får ni inte säga till David, då kommer han bli arg. Han tycker att jag shoppar alldeles för mycket. Men vet ni vad jag beställde i morse? De här hörlurarna från WESC. De är så satans snygga. Jag har länge funderat på att köpa dem, men de gånger jag har tittat på dem har jag inte haft tillräckligt med pengar (det kan jag väl egentligen inte säga att jag har nu heller...). Så i morse när jag kikade igenom en bekants bilddagbok, såg jag att hon hade beställt dem. Jag har inte tänkt på hörlurarna på ca en månad, men nu när hon skrev att hon köpt dem kom jag på att jag också kunde köpa dem. Så det gjorde jag.

Snygga va?
 
image102

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0