Rädd på jobbet

Snart har det gått ännu en arbetsdag, klockan är redan tre för guds skull! 1½ timme kvar sen får jag åka hemåt. David ska jobba över (ovanligt) och jag ska hämta Brutte hos Janne&Ewa. Klockan fem kommer Jossi hem till mig, sen knatar vi ner till träningen som börjar halv sju.

Det är ett gäng fransmän och irländare här idag, de var runt 23 hela högen och jag är totalt livrädd för dem. När de står ute och röker tittar de in på mig och flinar hela tiden. Tror de inte att jag kan se att de glor ögonen ur sig på mig? Jag har suttit på mitt kontor hela dagen och knappt rört mig en meter eftersom risken att träffa på en av de jävlarna är rätt så stor. Jag tog mig i kragen och hoppade upp på halv 3 fikat. Tror du inte att hela högen kommer och sätter sig och fikar då? "Eh.. Hello..?" De satte sig på bordet bredvid så jag behövde inte prata eller titta på dem. Men jag kunde se deras blickar mot mig hela tiden. Ussabussa, läskiga typer. Inte för att jag tror att de skulle flyga på mig och våldta mig på golvet, men jag tyckte dem var lite obehagliga. Fast en av dem var rätt söt, iofs. Haha.

Nu sitter jag här med en gummisnodd i min hand och funderar på om jag ska springa in till Magnus och snärta till honom...

.. Ja det ska jag allt göra..

Kommentarer
Postat av: Mickan

Ja allt gillar han dessa hyss och uppmärksamhet får han ju, fast kanske inte på det sättet han vill eftersom han mest får "skäll" =)

Men han är söt ändå trots dessa fasoner =)

Vet inte heller om den blandningen skulle bli så lyckad så kanske bra att han inte förstår från vilket håll det är meningen att det ska vara! =)

2008-03-13 @ 15:31:16
URL: http://mickand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0