Nämen hallå

Det har inte blivit någon uppdatering i helgen, förlåt för det. Jag ska bättra mig :) 

I fredags åkte jag till hästen och red henne, det gick bra. David åkte till Uppsala för att sova en natt hos Pålman, sen åkte de båda ner till Jönköping och Emiamässan. Där har han varit både igår och idag, nu är han på väg hem. Jag har lekt med Jossi hela helgen och vi har kollat på första säsongen av Lword. Det är nog världens bästa serie, men delar förstaplatsen med Scrubs. Jossi drog hem för ett tag sedan, så nu ska jag fortsätta kolla på Lword tills David kommer hem. Jag måste nog beställa säsong 3 snart så jag kan börja med den så fort jag kollat klart på säsong 2.

Jag är hur trött som helst, om jag skulle lägga mig ner tar det inte många sekunder innan jag sover. Ikväll blir det nog en tidig kväll så man kommer upp i tid i morgon. Träning klockan två till halv fyra i morgon också. Jag och Jossi delade på en pizza idag så träning behövs för min del så jag tränar av en liten del av det kaloriintaget.

Nu ska jag fortsätta glo på tv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0