Mat med kärringarna på jobbet

Oj vad jag har fått mycket gjort nu, på en timme har jag hunnit med en hel eftermiddags jobb! Hur lyckades jag med det? Kan jag jobba så flitigt varje dag? Nä, skulle inte tro det va. Här jobbas inte mer än nödvändigt.


Snart är det hemgång, då ska jag bara hem och svira om till andra kläder, sen ska vi "brudar" på jobbet ut och käka på Napoleon. Det ska bli roligt, men jag hade nog helst stannat hemma i soffan idag och busat med Jossi. Jag vet inte om jag har särskilt mycket gemensamt med ett gäng tanter på 50+. Fast iofs, vi är några yngre brudar också. Jag vet inte när jag kommer hem ikväll men antagligen i nio - tio tiden ungefär. Undra vad jag ska äta för mat? Jag har bara ätit där ett fåtal gånger i mitt liv, så jag vet inte ens hur maten smakar. Hoppas det finns något gott. En plankstek skulle ju inte sitta helt fel i kistan. Men min mage har varit lite krasslig på fet mat den senaste tiden så jag kanske ska ta något lite lättare? Äh, what the heck, det kan vara värt smärtan med magknip ett tag om jag får klämma i mig en hel plankstek.


Your smile is heavenly,
I don´t deserve all the love that you'r giving to me
Your touch makes it hard to breathe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0