Kvar på jobbet

Nu sitter jag på jobbet. De flesta av mina arbetskamrater har gått hem för dagen men jag är kvar och sliter. Jag kom på efterkälken förra veckan då jag var sjukling i två dagar, så nu ska jag komma ikapp det tänkte jag. Förmodligen kommer jag vara i fas efter dessa övertidstimmar idag.

Det är rätt skönt att vara kvar på jobbet ensam. Jag lyssnar på tokhög musik (iofs värsta smörpopen nu men..) och sjunger för mig själv. Det låter förjävligt, men det är rätt skönt att sjunga för sig själv. Jag vet inte ens om jag vågar skriva var jag lyssnar på för låt nu, det är faktiskt riktigt pinsamt. Men ok, jag lyssnar på The Moffets - I miss you like crazy. Det är ett gäng småpojkar som sjunger sådär sliskigt pojkbandsaktigt, men den är bra erkänner jag med viss rodnad på mina kinder.

Nu ska jag slita vidare med mitt arbete så jag kommer härifrån någon gång. Halv åtta är det fotbollsträning och äntligen får jag träffa Jossi. (äntligen? Låter som vi inte setts på år, fastän det var igår)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0