Kåt hund

Zelda har blivit galen. Nu är hon i den perioden precis efter löpet då hon är världens fjantigaste bitch som smörar för allt och alla. Igår när vi skulle lägga oss slickade hon på David så han inte hade en enda torr fläck på benen och armarna. Hon är nog lite smått sugen på honom tror jag. Hoppas hon inte blir värre än såhär, men risken är att det faktiskt blir så. Hon har börjat jucka lite smått på David så antagligen kommer hon gå över och vifta med höfterna mot mig, men då åker hon på tillsägning. David tycker det är lite småroligt när hon är kär i honom, men jag vill inte ha en flämtande, kåt hund efter mig som vill ha kul. Det kan hon glömma.

Nu är det en timme kvar, sen får jag åka hem och vara ledig ända till tisdag! Det ska bli grymt skönt. David åker ner på bilmässa i Jönköping (tror jag), så han blir borta från i morgon till söndag kväll. Gräsänka i helgen! Jossi kommer och leker lite med mig i alla fall, det ska bli skoj. Jag ska väl inte göra något särskilt på varken lördagen eller söndagen. Jossi kanske är här över dagen på lördagen, men kvällen är oplanerad. Synd att jag har vovvarna, annars hade jag kunnat dragit ut på lite galej. Jag har ju köpt upp ett lager med alkohol som väntar på att förtäras, det vore ju synd om de låg orörda allt för länge till. Vi får se vad som händer helt enkelt.

Jag vet inte om jag har bil i helgen eller om David tänker ta den ner till Uppsala där Pålman bor, men om han inte gör det kanske man kan ta sig en vända till Hofors på söndag över dagen. Vad säger du om det Lisa?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0