JIPPI!

Nu har jag fått min nya, fina jacka!! Jag tycker den är helt underbar. Jag provade den nyss och jag ville inte ta av mig den. Jag tänker inte använda någon annan jacka än denna på länge. Fast, jag är jackoman, så jag lär förmodligen hitta en ny jacka inom några veckor som jag fastnar för lika hårt som jag gjorde för denna. Jag har ju 2 helt oanvända Elvine-jackor som hänger i garderoben som vill bli burna, jag har bara inte haft tillfälle än. Men någon gång kommer jag använda dem, de är också superfina (fast inte alls så fin som denna). Jag har 4-5 jackor som jag flitigt använder redan, men man kan aldrig få för många jackor, hörni!


Visst är den snygg?
image86

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0