Jag överlevde

Det gick bra hos Göran (kiropraktorn). Det gjorde inte så ont och han behövde inte dra i benen över huvud taget. Det hela var över rätt snabbt och jag blev inte ens snorig eller trött efteråt.

Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli tolv så vi får åka hem och käka lunch. Idag är det onsdag vilket betyder stuvade makaroner med korv från Freddes. Världens godaste korv är det, stuvningen är det heller inga större fel på.

Nu får lönen komma snart. Jag har handlat för sammanlagt 2000 :- sedan igår, så det börjar eka lite i plånboken nu faktiskt. Jag måste börja spara pengar nu, så de få tusenlappar som är kvar ska in på sparkontot direkt (men som det alltid brukar sluta så kommer jag säkerligen norpa några hundringar då och då tills kontot står på 0 igen)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0