I've been hypnosed by hypnôse

Åh, jag luktar så himla gott idag. Jag hade på mig min älskade parfym som jag saknat i mitt badrumsskåp i några månader nu. Det är en av de två bästa parfymerna jag haft i mitt liv. En annan som jag alltid körde med förr var Diesel Green. Jag hade den när jag gick på högstadiet och halva gymnasietiden. Vet inte om den säljs fortfarande men den skulle jag verkligen vilja ha igen.

I morse var ingen bra hårdag. Trots att jag är både nyklippt och färgad kändes det som ett stort svinto som inte la sig som jag ville. Jag blev arg och la håret precis som jag alltid brukar göra. Jag ångrar mig nog lite, jag skulle gjort något lite mer drastiskt med håret när jag klippte mig igår. Nu syns det inte ens att jag är nyklippt och jag ser lika tråkig ut som vanligt. Äsch, inget att göra åt nu.

Näst sista dagen på denna arbetsvecka nu. Det ska bli sjukt skönt att sluta tolv i morgon och vara ledig ända till på tisdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0