Hungrig

Jag hann inte äta frukost i morse, och jag var blev sablans hungrig så jag drog ner till Swans och köpte en baguette med rödbetssallad och köttbullar som jag i skrivandets (skrivande, skrivandes?) stund mölar i mig. Den är hur stor som helst och jag är tveksam om jag orkar äta någon lunch om jag drar i mig hela den här.

Efter jobbet umgicks jag med Jossi ett tag innan vi drog till träningen. Den gick rätt ok. Vi var faktiskt 14 stycken på träningen, det är mer än vanligt! Men med tanke på att vi var 25 pers från början är det rätt uruselt. Jag blir så förbannad på de flickor som lovade dyrt och heligt att de skulle komma på träningarna, för att sedan inte komma på EN ENDA, eller bara komma 2-3 gånger. Oansvariga slynglar. Oj nu lät jag arg..

Det tog lång tid att skriva detta inlägget eftersom jag hade en macka att äta samtidigt. Nu är den snart slut, men magen är inte full än. Jag får nog i mig lunch idag trots allt..

Kommentarer
Postat av: cecilia

dom är faktiskt köpta på typ skopunkten :)

2008-03-18 @ 09:40:30
URL: http://ceciliawidlund.blogg.se
Postat av: jenpen

Åh tack så mycket! Vad glad jag blir :D *bugar och bockar* :D

2008-03-18 @ 11:58:31
URL: http://ramboo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0