Hey

Igår innan vi gick och la oss tog vi en promenad med hundarna. FY SATAN vad kallt det var, vi kollade hur kallt det var när vi kom in och den visade 14 minusgrader. Den visar alltid lite för varmt, så det var nog 15-17 grader kallt ute. Det ska ju bli vår nu?

Jag sov inte nå vidare bra i natt, vaknade flera gånger och kunde inte somna om. Jag sov ju så bra i helgen? Det är kanske David den jäveln som knuffar på mig så jag vaknar hela tiden? Jag kanske borde slänga ut han så jag får sova om nätterna? Hihi, nä så ska jag inte göra. Jag får knuffa tillbaka bara.

Om ca 3½ timme är det träning. Efter den ska jag, David och hundarna gå till Conny, Zara och Amanda en sväng och hälsa på. De saknade tydligen hundarna så vi ska dit så de får leka lite. Efter det så skulle Janne, Ewa och Sarah komma och hälsa på hos oss.

Nu ska jag käka lite frukost och vänta tills träningen börjar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0