Hemma

Sådär ja. Nu är vi hemma igen. Det gick bra hos frisören. Det syns knappt att jag klippt mig fast hon tog 2-3 centimeter och klippte upp det rätt mycket. Hon rörde knappt luggen utan tog bara någon millimeter för att ta bort det slitna, så det är kanske därför det inte syns så mycket. Men jag ville ju spara luggen eftersom jag ska försöka få den jämlång med resten av håret så det gör inget att det inte syns att jag är klippt. Jag har inte hunnit kollat så mycket i spegeln hur färgen ser ut, men det märker jag i morgon när jag fixar frillan själv.

Jag köpte lite grejer på Kicks också, men det blev inte så fasligt dyrt. 1 100 :- stannade summan på. Då köpte jag Lancômes parfym Hypnôse (som jag haft förr), mascara från Lancôme(heter också hypnôse), och en "primer-mascara", också från Lancôme. Och så köpte jag en hårspray från Tony&Guy. På H&M köpte jag skrubbhandskar och två nagellack. Jag smet in på apoteket och köpte lypsyl, en ansiktrengöring och en ansiktsvatten från ACO, ska prova hur de funkar. Sjukt billiga är de i alla fall så det är inte hela världen om de inte funkar nå vidare.

Vi åt på McDonalds i Valbo, jag drog i mig en hel Big Mac meny utan problem. Jag hade lätt kunnat ätit en eller två till cheeseburgare, men David kollade snett på mig när jag sa att jag ville ha mer, så jag lät bli. Vi åkte hem till Järbo och ner till Janne och Ewa där vi fikade lite innan vi tog hundarna med oss och åkte hem.

Nu sitter jag hemma och försöker ladda upp lite bilder på bilddagboken. Jag har ju miljontals bilder som ska upp, men jag har varken haft tid eller ork att göra det, men nu laddar jag upp en dags kort i alla fall, så tar jag resten någon annan dag. Det är ju snart sovdax.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0