Hej

David sitter framför tvn och glor på Discovery med Pålman, och jag sitter här och snackar med sötaste Jossi och lyssnar på massa musik som hon skickar till mig. Jag hade inte en enda låt på denna dator innan hon började skicka till mig. Jag har ända sedan jag köpte denna dator lyssnat på ALL min musik genom Youtube. Jag spar min musik som favorit och så gör jag playlists genom hemsidan, och det funkar riktigt bra. Men det är roligt med lite låtar på datorn också. Jag har iofs hur många låtar som helst som ligger på servern, men jag orkar inte klicka mig in där varje gång jag ska lyssna på musik. Kanske borde kopiera över dem till den här datorn istället så jag kan lyssna på lite gammal musik jag inte har hört på 3-4 år?

Nu ska jag fortsätta lyssna på lite härlig musik, och sen blir det lite Scrubs i sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0