Hej..

Idag vaknade jag och trodde det skulle bli en rätt bra dag, men det verkar som den blir ganska... jag vet inte.. icke bra. Det visar väl sig om det blir ändring på den saken. Jag hoppas det.

Igår efter jobbet var det träning. Jag var fortfarande lite krasslig så jag kollade bara på. Jossi var med mig och tittade också. Hon är verkligen en helt sjukt bra tjej, jag blir glad av att bara se henne. Jag fick stå i mål under en straffturnering, och då dog min handled. Och.. nu vet jag med all säkerhet att jag inte ska satsa på en karriär som målvakt i alla fall, jag släppte in de flesta av bollarna.

När jag kom hem från träningen satt David som ett ufo bredvid mig hela kvällen, och jag väntade på att L Word skulle börja. Kvällen gick sjukt sakta men till sist var klockan äntligen 21.50 och det bästa programmet i världshistorien började. David såg då ut som en zombie. Han kände sig sjuk men istället för att sova så satt han som ett plåster på mig hela kvällen. Puckounge. När programmet slutade gick vi och la oss, och jag sov jäkligt dåligt hela natten. Jag har inte sovit bra på 3 nätter nu, jag vet inte varför. Jag vaknar ca kvart över 1 varje natt och är orolig över något så jag kan inte somna om. Jag ligger och rullar runt som en propeller med myror i benen och David och djuren blir irriterade på mig. Jag somnade om till slut men drömde inge vidare drömmar resten av natten.

Jobb, jobb, jobb..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0