Hårfixning

Idag ska jag sluta 1½ timme tidigare, för idag ska jag färga håret! Äntligen. Jag ser ut som en fullkomlig idiot i skallen och det har jag gjort i några månader nu, så det är äntligen dax att få i ordning det så jag ser normal ut. Min utväxt är längre än den någonsin varit. Det är tur att jag är blond, då syns den inte så mycket som den gjort om jag vore mörk, men det ser ändå idiotiskt ut. Jag ska fortsätta vara blond med olika blonda nyanser i håret. Jag vill vara mörk men ingen jag frågat tycker att jag ska vara det. Jag som tyckte att jag passade rätt bra i det?

Fast jag har nog inte bestämt mig riktigt ordentligt för vad jag ska göra än. Bilden nedan på Ashley Simpson är den jag tänkte visa för Mari när jag kommer till salongen, men nu blev jag sugen på liiiite mörkare än så. Blond med mörkblonda slingor kanske? Shit, jag kommer vela fram och tillbaka utan att bestämma mig! Jag måste kika om jag hittar lite snygga hårfärger på google.


Kommentarer
Postat av: Mickan

Å ja jag skulle behöva färga mitt hår, man har ju en tendens att se halvt flint ut när man är blond och färgat det mörkt, sexigt värre =)

2008-03-14 @ 13:46:13
URL: http://mickand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0