God morgon

Igår efter jobbet hämtade jag Brutte och strax efter fem kom Jossi. Vi slappade ett tag innan vi gick till träningen halv 7. Den gick uruselt igår, jag vet inte vad jag höll på med. Fötterna ville åt olika håll och mina tankar var någon helt annanstans. Jag klev till och med in på fel sida av plan när vi skulle spela match och stod där ett antal sekunder innan jag fattade att jag skulle över på min sida av planen. är man verkligen någon annanstans i tankarna.

När träningen var slut hängde Jossi med hem igen, och vi kollade på tv och tog det lugnt. David kom hem från jobbet och då gick vi ut en sväng med hundarna och följde Jossi en bit på vägen så hon slapp gå helt själv hela biten. Jag skulle vara totalt vettskrämd om jag var den som var tvungen att gå hem ensam, men jag är ju fullständigt livrädd för allt som rör sig och minsta lilla ljud när det är kväll och mörkt ute. Jossi är en tuffing som klarar det själv, hihi.

Idag är Zelda på dagis. Pålman och Carro ville låna henne under dagen så hon är där och leker med deras katter. Hon är verkligen helt såld på Pålman och hon tycker om honom mer än någon annan. När han är i närheten är det ingen annan än han som betyder något. Så i morse när vi lämnade av henne skuttade hon ur bilen och flög mot ingången och drog med David som flög som en vante efter henne.

Oh no, massor med jobb idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0