God "morgon"

Vi vaknade klockan 11, men båda låg kvar i sängen till klockan tolv. Då klev vi upp och gjorde frukost och sedan dess har jag suttit i soffan. Ska alldeles strax ta hundarna på promenad, nu ligger de och sover.

David var sugen på Ockelbomarknaden, jag vill åka dit och käka munkar! Men klockan är redan halv två, och det regnar ute, så vi skippar nog det.

Klockan åtta ikväll ska jag på fest i Sandviken. Jag träffade Mimma förra helgen och hon tyckte att vi skulle dra ihop alla tjejer från högstadiet och träffas. I onsdags träffade jag henne igen och då hade hon pratat med Cilla, och hon skulle ha fest i helgen. Det lät som att det skulle komma många brudar, men det var bara jag, cilla, och Mimma från skolan som skulle vara där. Det kan nog bli roligt ändå, träffa lite nya människor. Jag är lite nervös.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0