God kväll

Åh, vad skönt det var att sluta klockan tolv idag. När jag kom hem slängde jag mig framför soffan och kollade på Lword. Jag tittade i 2 timmar innan Jossi kom. Vi kikade lite på tv och tog det lugnt innan jag följde med henne hem så hon kunde byta om till träningen. Vi cyklade iväg på fotbollen och den gick rätt bra. Provade ut match shorts också, och det var precis samma som jag redan har, men jag tog en storlek större, tjock som jag blivit, haha.

När jag kom hem drog jag i mig ett helt paket nudlar, så nu sitter jag här med datorn i knät och ser knappt skärmen för magen är så stor (en liten överdrift kanske?). Vi ska strax ta ut hundarna på en promenad så de får kissa lite.

I början av denna vecka skrev vi upp en tvättid tills i morgon mellan 11-17. När David gick ner till förrådet och hämtade lite grejer kikade han hastigt på listan och såg att jag råkat skriva upp på fel dag. FAN vad arg jag blev! Jag som verkligen behövde tvätta. Jag har knappt nå kläder kvar (eller jo det har jag visst, jag skulle kunna klara mig en månad till med nya kläder varje dag, men jag vill inte ha de kläderna nu). Det fanns inte heller någon tvättid ikväll.

När jag och David tog hundarna på promenad kvart i tio gick vi ner i tvättstugan och kikade om den familjen hade börjat tvätta, men de hade dem inte! Så eftersom det hade gått 45 minuter sedan deras tid startade, har man rätt att sno deras tid (som man kan göra efter en halvtimme här) så nu har vi slängt i 2 tvättar! Nu får jag mina favoritkläder rena igen!

Nu ska jag titta lite på tv. Lword går på tv4 100 nu, men jag vill inte titta eftersom jag tänker kolla på mina dvdboxar istället. Det blir nog bara krångligt om jag kollar på två olika säsonger av samma serie samtidigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0