God kväll

Idag tog jag en promenad med Jossi runt Sjöas. Det var supertrevligt och det kändes som det var evigheter sedan sist vi sågs, fast det bara var 2 dagar sedan. Konstigt det där.. Jag blev totalt dyngsur på benen och Brutus var blöt överallt! Det tog över en timme att gå runt, vi måste ha krypit fram? Men det kändes som det tog 2 minuter med Jossi som sällskap. När jag kom hem åt jag det första för dagen, en påse nudlar. Det smakade helt okej faktiskt. Jag är fortfarande sjukt mätt eftersom jag drog i mig nästan hela påsen själv.

Nu har jag precis kollat på I Am Sam som är en av världens bästa filmer. Pearl Jams låt Elderly woman behind the counter in a small town spelas i den låten också. David är och tvättar bilen nu och jag vet inte när han kommer hem, förmodligen snart då det var ganska längesedan han åkte. Jag vet inte vad vi ska göra ikväll men det blir antagligen lugnt med någon film eller så. Pålman kommer säkert hit och håller oss sällskap.

Zelda ligger och sover som en stock i sin säng här bredvid, och hon snarkar som en galning. Det är nästan så glasrutorna i fönstret skakar när hon drar igång. Brutus ligger inbäddad i våran säng i sovrummet och där ligger han tills han hör minsta lilla ljud, då flyger han upp ur sängen och skäller rätt ut. Drygfan. Han är fortfarande hemskt jobbig på Zelda men han har faktiskt blivit lite bättre. Zelda löper fortfarande men inte lika mycket som i början, så det kanske är därför hon inte är lika intressant längre.

Jag blev just sjukt törstig och riktigt sugen på påskmust, men tror ni jag har någon hemma? Såklart inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0