Frisörtid

I morgon fick både jag och David en klipptid hos Cityfrisörerna i Valbo. David har alldeles för mycket hår på skallen nu, så där måste det ansas. Jag har ingen lust att ta av särskilt mycket på mitt huvud, men jag kanske behöver det för att få bort det lila som lyser igenom i vissa ljus. Vi får se. Jag hade ju bestämt mig för att spara ut jämnlångt hår  över hela huvudet, men kom på att det kanske är rätt tråkigt? Det går inte att göra något roligt alls med håret när det inte är uppklippt. Om man har en locktång, tålamod och fantasi kan man göra mycket roligt, men jag har ingetdera. Så jag kanske skippar det där med att spara och låter fröken frisör klippa upp det igen? Jag vet inte hur jag ska göra, och jag hinner nog ändra mig sjuhundra gånger innan det väl är dax i morgon 17.45.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0