Fågel i salladen?

Igår var jag och handlade på ICA när jag slutade jobbet. Jag stoppade ner gurka, paprika och tomater i vagnen och tog tag i en isbergssallad och vände på den för att se att den såg okej ut. När jag vred på den så såg jag världens äckligaste kryp som sprang omkring innanför plasten! Jag skrek rätt ut och sprang ut på lagret där Matilda var.

Jag:  MATILDA, MATILDA!!! DET ÄR EN TALGOXE I SALLADEN!!!!
Matilda: Va? Eh.. En talgoxe?
Jag: JA, JAA KOM FÅR DU SE! (här var jag så panikslagen så jag skuttade omkring som en idiot och det kliade över hela kroppen)
Matilda: Men Jessica.. Det kan väl inte ha varit en talgoxe i salladen, varför skulle det vara en fågel där i?
Jag: ???
....
Jag: Jo, men du vet väl ett sånt där äckligt kryp som bor i postlådorna på somrarna och som har en vass stjärt? Talgoxe!
Matilda(här kollar hon på mig som om jag vore en fyraåring och säger lugnt och snällt): Jessica, du menar en tvestjärt va?
Jag: Jaha... ja just det..

Kommentarer
Postat av: Mickan

HAHAHAHA - Klockrent ;)

2008-03-26 @ 12:30:20
URL: http://mickand.blogg.se
Postat av: Lina K.

hihi.. tack för att du räddade min dag ;)

2008-03-26 @ 13:33:47
Postat av: Tage

birdie nam nam...

2008-03-26 @ 14:25:23
Postat av: jossi

HAHAHA! .. du är så jäävla duktiiig ! ;D hahah ojjojj !

2008-03-26 @ 14:32:29
Postat av: Anna johansson

HAHA !! :D

2008-04-03 @ 19:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0