Dörrjävel

Jag skulle till min faster och farbror idag, för att mata katter, städa marsvinsbur och dammsuga nedervåningen eftersom de är i USA. Jag åkte till farmor och hämtade nyckeln och drog upp till huset. När jag kom dit så satte jag i nyckeln i hålet och skulle låsa upp. Jag försökte länge utan att lyckas. Efter några minuter var jag tvungen att ringa och kolla så jag fick rätt nyckel, och det hade jag fått. Jag stod utan att överdriva och lirkade i en halvtimme, och jag fick inte upp den förbannade dörren. Jag började nästan grina då jag gav upp och åkte hem till David med gråten i halsen. Mitt tålamod är inte det bästa kan jag lova. Han följde med mig upp, satte i nyckeln, vred och öppnade dörren. VAD I HELVETE? Vad gjorde jag för fel?! Han talade om hur han hade gjort och han hade vridit precis lika som mig! Jag försökte på nytt och då funkade det galant. Skitdörr!

Nu är jag hemma igen, ska laga mat nu och sen blir det Sandviken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0