Date med Jossi

Jag måste faktiskt erkänna att jag var lite smått dålig igår när jag vaknade. Jag blir aldrig bakfull annars, kanske beror det på åldern? Jag klev upp och när jag gick omkring kände jag mig fortfarande full. Jag och David tog ett bad som mest var trångt och inte ett dugg romantiskt eller fint. Det gör mest ont att ligga ihoptryckt i ett trångt, hårt badkar med David som låg och knuffades på mig så jag slog huvudet i vattenkranen. Vi klev upp och tog hundarna på promenad och .. förresten, hur kul är det att läsa att jag går ut med hundarna hela tiden? Skit i det.

Sötaste Jossi kom i alla fall och lekte med mig! David jobbade över så honom såg vi inte röken av på hela dagen. Vi åkte(!) till ICA och hyrde film, jag bor ca 200 meter från ICA men vi tog bilen eftersom hundarna följde med och de kan inte sitta utanför. Saw IV blev det. Den var inte läskig (trots att jag skrek rätt ut ett antal gånger), utan mer vidrig. Ljudeffekterna och de vidriga close-upsen gjorde att jag satt och grimaserade genom hela filmen. Jossi tyckte tydligen det var hur kul som helst att skrämma mig, så det gjorde hon ett antal gånger. Efter filmen kollade vi på Andra Avenyn. Det var första gången jag såg det igår, jag brukar inte gilla svenska serier men den verkade helt ok, förutom en vidrig skådespelarprestation av någon gravid svarthårig brutta med piercingar i nyllet. Lärare som har sex med både elever och rektorer lät intressant så jag kanske ska börja följa den serien?

När det var slut spelade vi lite Wii. Jag totalförlorade på bowlingen, förutom ett spel då Jossi missade alla käglor med flit för att låta mig vinna. Golfen därimot, var det jag som var expert på. Jag vann alla matcher tills Jossi bestämde sig för att stänga av den spelomgången eftersom det gick så dåligt för henne, haha. Sen tittade vi på lite mysiga Youtube-avsnitt innan hon åkte hem klockan tio. David hade då kommit hem och vi rastade hundarna och slängde oss i säng och jag drömde härliga drömmar hela natten!


Kommentarer
Postat av: jossi

Riktigt myysiiit var det sötnos :)

2008-03-03 @ 13:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0