Bowling

Jag vaknade HALV TOLV! Herrejösses, så länge har jag inte sovit på evigheter!

Efter frissan igår tog jag och Jossi en promenad, och som vanligt var det hur trevligt som helst. När jag kom hem igen plattade jag håret och sen åkte vi och lämnade hundarna, Zelda till Pålman&Carro och Brutus till Janne&Ewa. Sen hämtade vi upp Kjell-åke, Martin och Daniel och drog in till Jernvallen. Vi spelade bowling med Cibes. Det var inte så många som var där, men det var hur kul som helst. Jag, Martin och en säljare som heter Johnny spelade mot varandra. Jag hade inte en suck mot Johnny, men jag vann över Martin och jag vann det sista spelet över båda grabbarna, men slutpoängen blev inte högre än Johnnys, så han vann totalt. Men tvåa är inte fy skam. Nu ska jag spöa skiten ur Jossi på Wii'et ;)

Vi kom hem vid halv tio, då hämtade vi först Brutus sen åkte vi hem till Pålman & Carro för att hämta Zelda. Sumpa var också där och vi stannade en liten stund tills både jag och David höll på gäspa käkarna av oss. Vi tog med oss hundarna och åkte hem. Vi spelade kort ett tag sen kollade vi på tv tills jag somnade i soffan. Jag släpade mig in till sängen och vi somnade runt 1.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0