Bild på håret

Hela gårdagen var jag arg över mitt hår. Jag gillar det inte alls. Det ser ut som jag har tonat håret och så har det gått några veckor och färgen blivit urtvättad. Det känns inte nytt, glansigt och fint, det känns mer gammalt, grått och tråkigt. Jag passar inte i den färgen alls. I vissa ljus ser jag rätt bra ut, men så fort ljuset inte stämmer ser jag ut som en retard. I början av nästa vecka ska jag åka in till Cityfrisörerna i Valbo och klippa mig för att få bort det lila som fortfarande lyser i topparna, kanske känns det bättre då. Annars bokar jag en ny tid för färgning, hos någon som KAN.

Före- och efterbild.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker du passade mycket bättre i mörkt hår, du ser mycket äldre ut. Jag gillar brunt, inte blont. =)

2008-03-16 @ 16:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0