badhuset-mat hos svärisar-lek med Jossi

Badhuset var inte någon höjdare. Det kryllade av småungar som antagligen hade pissat minst 3 gånger var i den offentliga poolen, så varje gång jag fick vatten i truten höll jag på att kräkas. Vi simmade några längder också, efter 200 meter gav jag upp och surade, jag trodde inte jag skulle bli trött efter SÅ lite. Jag hade kunnat simma längre än så om jag bara kämpat lite, men jag kände mig trött och då blev jag kinkig, mer tränad än så trodde jag allt jag skulle vara. Vi slappade lite i bubbelpoolen också, där vi delade plats med två feta bröder i 25-årsåldern som glodde ögonen ur sig på mig. Den ena av dem såg ut som en gorilla på ryggen och hade rakat bröstet. Fast han hade bara rakat där bröstet syns om han har en V-ringad tröja, så enbart hälften var rakat, dessutom hade det börjat växa ut så han hade stubb. En riktig pudding. De glodde på mig tills jag inte stod ut längre, då klev vi ur och jag vickade extra mycket på röven när jag klev ur så de fick något att glo mer på. De hade antagligen råbånge efter det. Hihi nej då.

När vi badat klart gick jag och solade i 9 minuter. Jag har inte solat sedan jag bodde i Hofors då jag var en flitig besökare i deras solarium under en tid. Det var skönt, men om det är möjligt kom jag ut blekare än innan? Jag måste nog fortsätta med jämna mellanrum om det ska ge resultat.



Vi hade lite tid över innan vi skulle åka hem så vi drog till ÖB och kikade lite. Som vanligt hittar man saker man egentligen inte behöver, och 300:- fattigare blev vi när vi var klar där.

Väl hemma slängde vi in Zelda i bilen och drog ner till Janne och Ewa för lite tacos. Jag åt mig proppmätt och fick asont i magen, jag lär mig aldrig att äta lagom mycket.

När vi kom hem igen drog David ner till jobbet en sväng och kikade något på bilen, och världens bästa Jossi kom hem till mig. Vi började kolla på någon Wallanderfilm men den var inte ett dugg bra tyckte jag, så vi kikade lite på tv istället. Hon är verkligen bra, den där Jossi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0